BVC

Elva idag så var Klara, Olivia o Jag hos Barnmorskan för kontroll av Olivia.
Klara var rädd att dom skulle göra illa Olivia med tanke på att hon själv förra gången vi var där fick sin Twinrix-spruta i benet o trodde att det var Olivias tur idag. Det kallar jag kärlek det.
Lilltjejen vägde idag 3650g, i torsdags låg hon på 3330g så det var positivt. 
Trodde faktiskt att det skulle vara 200g mer eftersom att vi tycker att hon äter som en häst!
Johan kom hem för en timma sedan, vart i Billdal o flyttat en maskin o skrivit offert på kontoret.
Det bidde en gammal goding till lunch, när jag var liten så serverade alltid min grannes mamma makaroner o fiskpinnar, o det var det det fick bli idag. Hade lagt i makaronerna o insåg att vi inte alls hade några köttbullar så fiskpinnar it was! O till det, ketchup!!! Johan blev mindre glad.

Nu,,,, Lama=Kejsarens nya stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0