HIMLEN FICK BESÖK

Ja, jag skrev ju i tisdags, men jag bidde liksom inte färdig.. Helgen alltså. den var mysig o lugn. (Lugn?, med Klara blir det aldrig lugnt.) I lördags kom Mamma/Mormor/Svärmor hit, vi tog en snabb fika o sedan begav vi oss iväg ut på shopping. Framförallt, vi begav oss iväg utan Klara!, jag gav henne till Johan. Dom åkte ner till Farfar o Anne där även familjen Persson var o hälsade på över helgen. Det blev korvgrillning o annat gott för dom.
Mamma, Olivia o jag åkte till Bollebygd, en snabb sväng in på systemet för Johan o sedan begav vi oss in på Blomsterhuset för att fynda en ljuslykta o en väggskylt med texten "Borta bra men hemma bäst", jätte fina. Mamma köpte på sig som vanligt, en jätte fin kanna o även en stor skål från Gerbera..

Gillar själv också deras keramik, har i flera veckor velat ställa något fint i vitrinskåpen men jag kan bara inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha, allt é sååå fint.. Hmmm, tufft beslut....

Sen begav vi oss till nya stället, Blommigt & Prickigt, jag säger då det, åååå vad fina saker, ville ha så mycket av allt möjligt att det slutade med att jag gick ut tomhänt! É det någon som inte vet vad som önskas till olivia i doppresent så säger jag bara "Blommigt & Prickigt"....
Massa fina saker för barn,,, såklart för oss vuxna också, tjejer, kvinnor, damer, tanter såklart, lite till männen.
www.blommigochprickigt.se
Dessutom, så skönt att gå runt o titta på allt, det é ju super stort så man behöver ju aldrig knö med någon annan som man annars oftast brukar få göra. Så det é bara o gå där o strosa i sin egna lilla värld o njuta av allt vackert som man bara vill ha, ha, ha...


BVC idag, Twinrix spruta för Klara, duktig tjej! Men lite jobbigt var det allt. Usch usch, jobbigt att se...
Olivia, vägdes o mättes, 4930g o 56,8cm, o huvudomfång 38cm. Hon bara växer o växer.... Snart ingen bebis längre.


Idag ringde min Mamma o var ledsen, hennes syster Maritha, min moster dog inatt. Cancer. Upptäcktes förra söndagen så det gick snabbt.
Jag é väldigt säker på att hon har det bättre där än här nere på jorden. Hon flyger nog fram nu jämnfört med hur hon hade det här.
Ha det bra lilla människa! ;)

Dags att röra på mig, Johan kommer snart hem...
Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Joline äger en hel del från Blommigt och Prickigt. Hennes Mormor avgudar den butiken :)

2011-03-14 @ 16:27:03
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0