NY VECKA

Helgen é slut.
Bra har vi haft det!
Fredagsmys under dagen med Sofie o Alexander, gilla vi. Kvällen spenderade vi hemma hos familjen Ericsson/Jespersen, kycklingtacos, efterrätt o smågodis, mycket gott o trevligt.
Igår var vi hemma hos Farfar o Anne, ute hela dagen med grillning, korv för min del, vid elden. Satt o mös hela fem timmar. Sen vid fem bar det hem o senare på kvällen tvingade Johan hem Tommy på ett kort besök. Dom é roliga dom killarna.
Idag vart det segt, bara för att jag somnade om efter sju istället för att bara gå upp, dumt beslut. Lika segt var det Johan fast det berodde dom inte på att han var trött utan på gårdagens intag rättare sagt. -Rätt åt dig säger jag bara!
Tittade på Burlesque, bra film, o efter det så packade vi picknickväskan o begav oss ner till båthamnen där vi hade myspys hela familjen.
Bidde lasagne idag o nu så sitter jag här, trött men inte riktigt tillräckligt för att krypa till kojs..
Slänger upp två härliga kort på mina prinsessor!

É det detta som kallas SYSKONKÄRLEK?










Trevlig kväll alla o hoppas att ni får en bra start på den nya veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0