KLARA

Många dagar sedan sist nu..
Hmmm, drar dagen lite smått.
Började jätte bra, vi var redo inför Öppna Förskolan. Satt o ammade Olivia, mitt i allt så kommer Klara ut i vardagsrummet lite frågande o tittar på sina händer, händerna é dränkta av blod o det droppade likaså ur munnen. JAG var i chock, tusen tankar i huvet! Akuten!
Fick fort tvättat av henne, men som vanligt, é det munnen så kommer det blod till förbannelse.
När vi kom in i badrummet såg jag, Pappa Johan hade råkat glömma det gamla rakbladet igår, o den hade hon lagt in i munnen. Ett litet litet sår på läppen visade sig till slut... Jisses, ungen höll ju på o skrämma livet ur mig!!!
(Johan köpte med sig två isglassar hem för att han mådde så dåligt över vad som hände stortjejen)
Väl färdig med allt ståhej så bar det av, lek o stoj, fika o tjöt. Hem, dammsuga, vika+hänga upp en tvätt, leta adresser till dopkorten, amma om vartannat, o nu så sitter jag här... Med lillfisen liggandes på sin rygg på min mage, hickandes. Mys.

Dags att bege mig mot sängen faktiskt, börjar känna mig trötter.

Btw, Klara bet Olivia i strtån här för en stund sen, aja unge!






Kommentarer
Postat av: Jessica Lill-smeds

Ändrade texten och skrev med Johan =)

2011-02-12 @ 21:53:03
URL: http://jlfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0