FREEEEDAG

Bra start på dagen. Först o främst, det é fredag!!!
Sen så, Olivia vaknade vid ett inatt, sedan klockan sex så det var lika bra o ta o gå upp efter den matningen, duschade, blåste håret o gjorde iordning havregrynsgröt som jag slängde i mig. Så pigg é jag!
Plus att, jag provade mina favoritjeans, OCH yes, dom satt perfekt dom, gött gött!
Idag bär det iväg til Tollered för att hälsa på hemma hos Sofie o lille Alexander, yeej! Massa skvaller o mys.
Tänkte bege mig om ca en timma, helt ok, för dom é alltid uppe tidigt dom.
Får ju även ta o stanna till i LerumKlara kan få åka lite grävmaskin med Pappa Johan som precis har påbörjat ett jobb där nu. En sväng om jobbet står också på schemat, måste ju visa upp våra små prinsessor!

Måste ju också meddela, kanske inte intressant för någon annan men det é himla stort för oss! Klara går om dagarna utan blöja numer, dock inte utomhus för det é så väldigt kallt ute så det é inge bra ifall det skulle hända en olycka. Faktiskt så har det aldrig hänt någon olycka konstigt nog men det skulle väl va typiskt ifall det gjorde det.
Sååå härligt iaf, o det var inget tvång, det bara kom sådär!
När ämnet ändå tas upp, HON KISSADE PREIS I DOCKANS POTTA!!!!!!! UNGE!

Måste fixa detta, ha en bra dag allihop! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0