1 FEBRUARI

"Tiden för oss närmare varandra." Den som har sett Tarzan har nog hört denna vackra låt, speciellt texten. Stämmer så bra in på situationen med Olivia, vad nära man kommit varandra nu under dessa 2½ veckorna som vi haft henne här hos oss..

På tal om just Tarzan, mina fingrar räcker inte ens till längre till hur många gånger jag nu sett den filmen, tecknade såklart, Klara har fått dille på den,, eee jag med. Hellre den just nu än alla andra femtioelva filmer, vovvar, lejon, hajar, lama, fiskar o allt vad det é..
ÄLSKAR musiken i filmen, sååå vacker! Skulle kunna tänka mig att ha med en låt till Olivias dop, vilken dock har jag nog svårt att bestämma mig för. Om inte annat så har jag ju redan bokat in Sofie till en vacker sång i kyrkan.

Tingeling-premiär här hemma idag. Klara, Oliva o Johan ligger i soffan o tittar i detta nu. Han ser faktiskt inte sååå missnöjd ut...

Bokade om vår Thailandsresa i går!
Som jag sagt tidigare, "avbeställningsskydd" é ett ord, dock så skulle det kunna heta "ombokningsskydd" när man köper resor för att man måste vara halvt död eller att det har brunnit i hemmet för att man skall kunna avbeställa en resa. Avbeställa kunde vi allt få göra javisst men vi kunde inte få tillbaka dom pengarna vi redan betalat in vilket var nära 6000:-. Irriterande så in i bänken var det...
Iaf, vi hade tills på torsdag på oss att boka om, o vi ville självklart ha nya flygstolar till Thailand nästa vinter, vilket dom inte brukar släppa förän till påsk!, vilket gjorde att vi behövde lägga ut ytterligare 750:- för att boka om först till en resa i sommar som vi inte var intresserade av o sedan väl efter påsk en ny omgång till vinterresorna till Thailand, ännu mer irriterande.
Men men, igår gick jag in, o dom hade släppt flygstolarna! Så nu så, om ett ÅR! Evigheter dit men oj så gott!

Uj uj så lång tid detta tog att skriv. dags för att nana sängen!
Sov så gott alla underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0