SICKA DAGAR - OLIVIA

Har haft helt underbara dagar det senaste. Johan hade semester förra veckan o har dratt igång en mjukstart nu denna vecka (han jobbar hemma i trädgårn o vart ute på lite check så han vet vad som väntar nästa vecka).
Men så kom dagen idag. Jag vaknade upp med mjölkstockning utan dess like! Från ingenstans, kände inget när jag gick o la mig igår. Så skoj, eller inte..... Har jobbat på att få bort det hela dan, tagit två låååånga duschar o masserat som bara den nästan för jämnan. Hoppas på att vakna upp imon pigg o fräsch som vanligt, UTAN mjölkstockning! Jag som inte ens vill amma längre!!!!!!!!!!!

Har fått gjort en hel del det senaste, förutom äventyr så har jag även röjt ut nääästan allt från Olivias rum så snart kan vi börja pilla där. Skoj skoj, roligt att inreda, o så får man lite plats i sitt egna sovrum, ännu bättre...
På tal om Olivia, såååå mycket det hänt med den lilla gumman nu!
Hon har fått två tänder, ser urtjusig ut när hon ler! ;) Hon har nääästan kommit på hur man kryper, för står på alla fyra det har hon gjort några veckor nu, på knäna eller tårna det spelar ingen roll. Hon kan även sätta sig upp helt själv! Så duktig så. Så snart har vi en krypande unge här i huset som skall röjja runt o pilla på allting!

Min mor é här, hon vänder upp o ner på hela huset... Hon é sån som mödrar skall vara!

Olivia ligger brevid mig i soffan o försöker somna, myspys.
Johan o Klara é på stranden o leker o badar för fullt! Han fick åka själv pga av mitt eländiga tillstånd!

Ha en härlig kväll o njut av kvällssolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0