BEBISSAKER TILL SALU?

Här röjs fortfarande för fulla muggar. Hmmm, kan det vara så att jag känner att två barn räcker. Det verkar tillomed som att jag gör mig av med allt som Olivia faktiskt kanske fortfarande behöver... Får ta o riktigt tänka över detta.
Allt som hör till sängen, spjälsängsskydd o 3 st påslakanset i satin från Micki, tre påsar med kläder, overaller, sängmobilen från Fischer Price, babygymmet i Mumin från Rätt Start o även amningskudden som knappt é använd o påslakasetet Spöket Laban som é till vagnen som även kommer därifrån, gå stolen från Chicco, m.m.
Nepp, det verkar faktiskt inte som att det kommer bli fler barn här. O det känns ibland faktiskt tråkigt, jag har ju liksom inte ledsnat o det finaste man får uppleva i sitt liv é verkligen att få se sitt barn som läggs på ens bröst, trots att det é not so vackra precis i det ögonblicket.
Nepp nepp, vem vet!? ;) Haha! Kör vi lite övertalning o skaffar lite positiv energi innan så kanske det blir en toppen graviditet isåfall,,,,,,, vem vet! Vissa dagar vill man inte alls andra dagar funderar man på att "Va, skall jag aldrig få uppleva det där igen?!"
Nej, dags att tänka på nåt annat, jag röjer ju faktiskt! Det é bara det att man vill ju inte sälja till vem som helst, eller så kanske man skall sälja till nån man aldrig träffar så jag slipper se sakerna igen o inte behöver sukta!

Ne, dags att ge sig, göra gröt till Olivia o sedan packa badväskan för idag vankas babysim för hennes del. Klockan fem é det Klaras tur men då blir det Johan som går med henne.

Ha en härlig dag allihopa, för faktiskt, det regnar ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0