BABYSIM / SIMSKOLA

Hallå?! Vad é jag för en mamma då! Jag har ju glömt ett inlägg om mina uderbara barn som i onsdags var på terminens första babysim/simskola!
Olivia var på sin allra första "lektion" i babysim! O hon gillade det som bara den! Hon var jätte duktig, fick sig några duschar, höll sig i stången o plaskade på!
Det vara bara Olivia o Jag, jätte mysigt! Fast brevid stod ju faktiskt Johan denna gången o fotografera o filmade lite, men sen så skall han inte vara med.
Senare på eftermiddagen var det Klaras tur på simskolan, gick lite si o så för henne, barnen som hon går med é aningens större o hon gnällde mest första kvarten men sen gjorde hon en helomvändning o var jätte duktig!
Det é Johan som badar med Klara, dom behöver lite egentid utan en tjatig mamma o en liten lillasyster..

Stolta föräldrar é vi!

Bilder kommer snart, skall bara slänga in dom på datorn!
Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0