30 APRIL

Morrn morrn!
Sov som en bebis, fastän denna bebis villle ha lite mat vid två inatt. Men trots det så é jag sååå utvilad. Vaknade halv sju igen, även då av en liten som låg o vred o vände i sin säng. Ett mål till o hon somna på två röda igen. Helt ok jag é pigg, det é huvudsaken......
Johan har åkt iväg på kundmöte, mindre kul.... Sen skulle han förbi Maxi Kungsbacka o storhandla, jag får som vanligt inte åka med-Morrr. Men bra é väl det då att Mormor kommer o besöker oss snart, Klara kommer väl förmodligen bege sig upp till grannarna, dom har besök av sina syskonbarn så hon kommer bli där uppe större delen av dagen, Jag kommer fortsätta plantera blommor så då kan Mormor o Olivia få mysa med varandra ifred, gör dom ju så gärna!

Vi grillade gott igår, kyckling-yum yum. Till det en innehållsrik sallad, bacon, baguette o ceasar-dressing. Satt o tjöta i några timmar o hade det gott.
Det var bara en enda sak som fattades... Bara väntar på att man kan få smaka på den där första cidern, eller ett glas vitt. Jesus!
Men men, jag kan allt vänta lite till, det går så bra med amningen så det får allt vara ett tag till till den där första smutten.
Blir förmodligen premiär till Midsommar eller när vi skall på Metallicakonserten, när nu den é.....

Nepp, skall tvätta av golvet här medans Klara sitter bänkad framför tv´n-BILAR!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0