VÅR VÅR VÅR

Så härlig helg!
Jag njöt till fullo. Vi har haft soooool! O inte lite sol utan alot of sooool!
Vi har ätit gott, sovit gott. Lekt mycket, umgåtts med grannarna en hel del, Klaras nya favoriter. ;) Vart på Cattis 24-års kalas, smakat mycket tårtor. Jobbat ute i vår lilla trädgård. Kört lite minigrävare, Klara o Johan iaf. Myst med Mormor som sov här från söndag till måndag. Det har verkligen vart mycket lek för Klara, hela sex tjejer var dom igår som lekte för fullt när vi var på kalas,  William, Hugo, Olivia o lille Ludvig fick vara kvar hos sina föräldrar, men en dag så é dom också med o skall röja runt! Hujedamej så skojigt dom hade alla tjejerna!

Vaknade halv sex idag, sååå utvilad. Sov så gott så inatt.
Johan hade sovmorgon så hans klocka ringde bara någon minut efter att jag vaknat, Olivia vaknade till när han lyfte sig så jag passade på att amma henne eftersom att det tryckte på ganska rejält. Dock så somnade hon under tiden så jag fick inte tömma båda tutorna. Aj aj säger jag bara.
Vi skulle igentligen vart på Borås lasarett idag för att vara på kontroll av Klaras ögon men så ringde dom vid halv åtta o sa att läkaren var sjuk så det fick bli dagis istället.
Helt ok, vet bara inte riktigt vad jag skall göra istället. Hade kunnat fortsätta med trädgårdsarbetet som vi påbörjade i helgen men man behöver äna vara två för detta projekt.
Myser lite med glade Olivia istället.

VÅR VÅR VÅR, jag é så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0