HÄRLIG ONSDAG

Johan lever i sin drömvärld. Förra veckan sålde han sin lilla grävmaskin. På fredag hämtar han hem den nya, gissa om han é som en liten pojk i en godisaffär!
Galet vad killar kan bli exalterade över saker ibland. Annat é det med mig, själv så går jag fortfarande runt o beundrar min feta ring som sitter som en smäck på ringfingret! Det rätta fingret!

Ullared igår! Där kan vi snacka om att man blir exalterad innan man kommit dit. Med bästa Sofie, lika roligt som det brukar vara.
Gjorde många fina fynd utöver det som stod på listan. Nu har vi tandkräm, shampoo, m.m i ett helt halvår framöver.
Lite av det bästa, tårtfat/kakfat, precis vad jag velat ha ett tag nu, det gick att göra om det så man kunde alltinera mellan dessa två sakerna, en snygg fleece-jacka till Klaris, lampa till vardagsrummet, kuddöverdrag. Det var det bästa.
Både Olivia o Alexander var med, gick jätte bra. Dock så åker jag nog i fortsättningen på eftermiddagen, nu har jag provat både morgon o kväll o jag säger som så att eftermiddagarna é bekvämare för mig.

BVC för Klara idag, 2½-års kontroll. Vår "stora" tjej klarade alla fråger perfekt, med en smäck. Endast frågan med en kopp som sköterskan höll upp var för något o Klara svarade kaffe istället för kopp/mugg, visste redan innan att det var det hon skulle svara. Hon väger numer 12,6kg o é 90cm lång.

Har även vart på Kaskad, Klara har haft simskola, allihop var i badet. Olivias premiärdopp i poolen, gick jätte bra, hon riktigt njöt för fullt. Hade äna glömt hur det var när man var där när Klara började babysimma, sååå mysigt vi hade det. Skall bli kul att få in samma rutin o mysiga grej med Olivia.
Iaf, Klara var verkligen hajen i vattnet idag! Sicken galning!
Mammas stora tjej!
"Grrrrrrr, jag kommer o tar dig Mamma!"

Imorgon, torsdag, då står det Öppna Förskolan på schemat. Mitt i allt så skall jag vara på BVC med Olivia för vaccination o kolla växt. Sen åker vi nog hem. En lugn dag...
Fredag, Baby & Barn-mässan!

Haft en bra dag.. Njuter av livet.

God natt.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0