LUDVIG / SKÅNE

Fru Sandberg, idag har hon haft en bra dag.
O bättre blir den, för sen skall jag pussa o krama på nya tillskottet Ludvig som kom i måndags.

Japp, Caroline o Eric fick sig en liten pojk till slut. En så vacker liten en. Jag var o hälsade på dom i tisdags så då fick jag hålla o beundra lite av honom.
Vår lilla Olivia blev då jätte stor, även om hon bara é 11veckor idag.

Ja han é sååå söt så den lille Ludvig.

Olivia sov hela natten igen, sicken lycka. Från 21.30 till 07.15.. Dock så krånglade Klaras hemska mage med henne så hon hade ingen ro inatt. Men jag märkte inte av det så mycket, inte så som Johan.

Lämnade Klara på dagis 8.45, sen till verkstan, byta ett halvljus, o iväg till Blomsterhuset i Bollebygd. Köpte ett husnummer till oss, en snygg 7.

Satte även ihop ett arrangemang till skåningen Annelie som vi skall på 40-års kalas till imorgon. Det blev super fint! Hoppas hon gillar det lika mycket som jag hade gjort om jag hade fått det.

Skylten, -smartest thing a man ever said-"YES DEAR", kaffe-skorpor, choklad-päron, nåt rån doppat i päronchoklad o chokladkola-en typ av marmelad, gott till ost o kex bla, o två små fina tvålar, inget matigt i det men dom var så fina.
Sen bar det av hem igen för att dammsuga bilen så snabbt som möjligt innan lillfis vaknade, o vaknade gjorde hon men hon satt snällt o skrattade till o från i bilen medans jag fortsatte med dammsugningen. Varje gång hon såg mig i bagaget så skrattade hon så kikna. Härliga unge!

Hämtade Klara på dagis vid två o sen hem för att lägga två pussel femtioelva gånger o nu så sitter vi här i soffan o tittar på den förgrömmade ongen Emil. Ockås väntar vi på Pappa såklart! Längtar längtar!

Middag idag skall vi få hos Familjen Jespersen/Ericsson, kycklingtacos, yum yum!

Lämna Klara hos Mormor imorgon innan vi beger oss på den långa färden, skoj för henne för det é ett oändligt tjöt om Mormor o allt som finns där. Hon väntar med spänning på vad dom skall bege sig på för äventyr, för alltid é det något..

Hoppas ni alla får en trevlig helg! Min blir nog alla tiders..
Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0