NATTI NATT

Hektiskt dag. Kanske bara i mitt huvud dock för min kropp é inte trött än.. lite snurrig bara, sömn gör nog susen på det.. Fast, klockan é bara kvart i nio o det betyder att man vaknar väääldigt tidigt imorgon. Dock så skall Johan upp o jobba o jag vill gärna upp o äta frukost med honom minst en gång i veckan så det gäller att passa på imorgon för på söndag é det likadant.
Det har vart en konstig dag, fast ändå så bra, inte en sån där dag man bara vill skall ta slut o väntar på nästa dag, Nej nej, inte alls, utan konstig dag på ett bra sätt, sådana som inte kommer så jätte ofta.
Fått gjort lite roliga saker, drömt mig bort mesta delen av dagen, har en massa tankar i huvudet som far omkring. om planeringen av tomten, hur entresidan skall vara, om Olivias kommande rum skall se ut, vilket é ett helt halvår kvar men ändå redan så planerat i mitt huvud. Kanske é det, har drömt mig bort större delen av dagen!!!!

Nu skall jag strax ge mig in i tänkadet igen för jag börjar jäspa här!
Vampire Diaries nu sen bingen!
Natti natti!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0