LÅNGFREDAG

Lååångfredag... Kan nog faktiskt hända att det blir så för jag känner mig lite svårstartad. Även om jag måste iväg till affären o inhandla lite ingredienser till morgondagens påsktårta. Jag é så sugen nu efter den som jag bakade till dagis.
Hem o slänga ihop några saker till tårtan o in i kylen sen åker vi iväg för att åka lite minigrävare, Klara skall åka såklart.
Göra iordning alla påskägg till barnen o sen starta mästerverket tårtan på riktigt...
Tror att kvällen blir lång med tanken på hur långt efter jag ligger nu. Dagens planering låg lite tidigare än vad det nu blivit.
Attans... Blir en sen natt bara, that´s it... ;)

Alingsås med Mamma/Mormor o barnen igår, var mysigt, gillar Alingsås! Köpte solskydd till Klaras bilstol, två påskägg till årets nykomlingar, bytte boken hon fick i doppresent till en hur vacker bok som helst-kommer inte ihåg namnet o orkar inte springa o kika. Det blev även ett par skor till mig, vita sneakers-300kr-sicket jäla fynd! Höll på att svettas ihjäl i dom jag gick i, bi eldade dom skorna jag hade förra året för dom gick itu så det var ett måste ha-köp. även en snygg Nova Star mössa till Olivia för hon hade vintermössan på sig hon. Sen var klockan så mycket helt plötsligt så vi gick o käka på restaurang, pasta, oxfile, svamp bla. Super gott!
Den blev en underbar dag!
Klara somnade i bilen hem o Olivia satt o snackade halva vägen innan även hon däckade.. Det var härligt att sitta o lyssna på i bilen.

Hoppas er PÅSK blir rolig! Iaf barnens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0