KLARA

"Vad gör du? Vad skall du göra nu? Varför det? Men när? Skall vi leka? Vem é det? När, när när? Vi måste pussla. När kommer Pappa? Måste kissa, måste hitta, måste hjälpa Olivia, måste m.m. Klara måste hjälpa Pappa koka mat. Titta Mamma, titta. Jag vill Mamma. Nämen. Måste ha saft!"

Det hör jag hela dagarna nu o det går i ett! Hon måste ju bli trött bara av att prata så mycket som hon gör hela dagarna. É det inte vanligt prat så agerar hon ju lejon jämt o ständigt....


Härligt när hon kom till dagis idag, knappt att man får ett hejdå för hon har så bråttom in.
Men det fick jag, hon sprang tillbaka o gav mig en stor puss o en snabb kram, sedan springer hon in till dom andra. Där stod Märtha, Julia o Sanna, o Sanna skriker, "Jaaa, nu kommer Klara!" Gissa om nästan grät av lycka när dom ropade så. Fram sprang Klara o fick sig en ordentlig kram av Sanna. Snacka om kärlek på dagis!









.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0