HÄR SAKNAS INGA PENGAR!

Nu vart den beställd! Den super snygga sänggaveln som kommer knackandes på min dörr om ca en vecka. Snabba ryck här. Det blir en suprise för Johan när han kommer hem.
Här kommer ett litet smakprov av vad jag köpt o vad det kan tänkas se ut. Dock så é inte jag så mycket för det rosa även om en en färgklick i vår sovrum behövs, får finna en annan färg...

Jag blev tvungen att beställa en marinfärgad gavel, inte heller min färg må jag säga, kanske i framtiden men inte nu. Så jag beställde även ett överdrag till detta, ett nougatfärgat. Blir nog toppen känner jag.
Så nu skall jag ta tag i att måla om en hylla som vi köpte för hundra år sedan. Fortfarande kvar i paketet dock så vi behövde nog igentligen inte ha den. Nu skulle den där emot passa jätte bra i sovrummet. Vit skall den bli för i detta nu så é den björkfärgad-dont like.


Thank God för det goa skattebeskedet jag fick! Väl förtjänat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0