BUSVÄDER

Så, vi har har nu vart gifta i elva dagar! O jag é lika lycklig varje dag!

Busväder idag, gör mig inget, jag stannar inne med min huvudvärk o rossliga hals.
Tanken var att jag o olivia skulle åkt hem till Sofie o Alexander idag efter att jag lämnat Klara på dagis, får bli en annan dag istället.
Ok att man fortfarande kan vara ute o träffa folk o liknande men lusten finns liksom inte där när man inte é på topp..
Sent i eftermiddag kommer Mamma/Mormor hit o stannar här tills imorgon. Hon skall idag gå på begravning för sin syster Maritha så hon ville gärna komma hit efteråt o pigga upp humöret. Imorgon har hon tagit en semesterdag så därför stannar hon tills imorgon.
Så vi får se vad som står på schemat för imorgon, iaf köpa en present till Johanna som fyllde år igår. Något till Cattis som fyller år den 24april. Blir nog en bra dag det.
Vad helgen har att erbjuda får vi se, vi har planerat sedan fyra veckor tillbaka att få besök utav Robin, Jenny o Dean, hoppas det blir så om nu inte Johan skall behöva jobba. På söndag kommer Mamma/Mormor för att få sina däck bytta.

Nu, amma Olivia, bland det mysigaste som finns.
Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0