ÄNTLIGEN FREDAG

Det vankas helg!
På dagens planering står TVÄTT! Dammsuga, vänta in DHL som kommer med nya sänggaveln! Yeeeej!-äntligen där med med tanke på att den skulle vart här måndag-tisdag förra veckan.
Så nu skall här grejas idag. Speciellt tvättas då, det behövs verkligen, tre-fyra tvättar idag. Det é helt ok att tvätta, men vika ihop det, sååå trist. Men nu vek jag ihop det som hängde där igår så det blir mjukstart idag.
Men först åka o lämna Klara på dagis.

Så seg dag igår. Först var jag o lämnade Klara hos Farfar o Anne klockan nio o sedan åka till Lindome, möta upp Johan o få gps´en som han hade glömt att lägg ur bilen. Sen vidare till Gamlestan för att vara hos Ian The Photografer på lilla Olivia, likadana som vi redan har på Klara. (Klara måste vart lite sötare som bebis än Olivia för jag tyckte nog att hennes va snäppet bättre, får man säga så om sina barn?.) Blev iaf jätte nöjd o bilderna kommer ligga på lådan om en vecka.
Sen hem, hämta Klara o bara lata oss innan Pappa kom hem, vilket han dock inte gjrde förän kvart över sju!! Då gick vi ut o planterade några utav våra perenner jag var o köpte i onsdags. Blev fint men det é mycket kvar som skall göras..... Puuuuh!
Idag kommer Johan iaf inte hem så sent utan normal tid, härligt det för jag/vi har saknat honom lite dom här dagarna.

Ikväll blir det grill!

Så, låt denna dagen börja.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0