MYCKET NU.

Nanat ensamma inatt, oj oj. Gick ju bara bra,,, men så ensamt.
Johan gav mig världens surprise igår, JAG È SÅ LYCKLIG/GLAD!!!!

Söndag. Redan.
Denna vecka försvann med vinden.
Bara 3 månader o 12 dagar kvar till JULAFTON!
Åååå vad jag längtar! :)
Eller ja, för Klaras skull, hon gillar nog Tomten bättre detta året, tuffingen..

Spenderade kvällen hemma hos Mamma efter jobbet igår, Klara var ju ändå där under dagen så jag hade ju liksom vägarna förbi. Vi fick oss god middag, fiskgryta, den var yummie, tyckte även Klara. För ALLT med "otatis" (potatis) é ju ändå yummie.
Efter den underbart doftande fisken fick sig Klara ett bad hos Mormor. Det gillade hon, om hon bara förstod att man inte kan simma i ett badkar likadant som man gör i en pool så vore det ju jätte bra.
Efter hennes bad så var Mamma så snäll så hon tappade upp ett hett bad även till mig, hon tyckte jag förtjänade det med min onda kropp just nu.
Klumpig o otymplig lade jag mig ner i badet o nästan somnade efter en stund. Bebis gillade det också o bollade runt där inne.
Jihooo för Mamma/Mormor/Svärmor som hjälper oss så mycket!
(Jag har inte badat badkar på år o dar, sen jag flyttade hemifrån för ca 6år sedan, välförtjänt!)
Johan har iaf lovat att bubbelkoppen kommer innan jul, jiiihoo för mig! ;)

Idag skulle vi spenderat dagen i Vårgårda, Farbror Joakim skulle hoppat fallskärm!- Yepp, that´s right! Fallskärm. Men det blidde inte så. Vädret é ju inte det bästa. Synd!

Mammografi igen, trist bara att väntetiden alltid é som den é, always.
Wish me luck!

I LOVE MY LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0