FRIDAY TODAY

Ööööh! Kan ni sluta buda på det traderaobjektet som jag VILL ha!
(tänker inte säga vad för då é det väl någon jäkel där o budar igen)
För det é det som é grejen, man skall inte börja buda föräns ca 3 minuter innan akutionen går ut, därav så höjer man kanske inte upp budet! Det har jag fått lära mig iaf, o det har givit sig.

Fredag idag, känns som vilken dag som helst. Kan bero på att jag jobbar imorgon. Fun-NOT. Alla verkar vara lite purkna på varann på jobbet så då blir det mindre skoj att komma dit. Den ena skvallrar om den andra o den andra skvallrar om den ena. Som om att allt inte kommer fram, helloooo, den större andelen é tjejer/tanter av dom anställda. Särskilt om man sitter i lunchrummet o tjötar, då kan man ju räkna med en o annan ovän.
Får se hur det blir, det é iaf bara imorgon.
För på söndag skall vi till Vårgårda o kolla in Farbror Joakim när han störtar mot marken, usch usch!
Hämta upp Johan innan det också, eftersom att han befinner sig på Arken o kollar in Hifi-mässan, plus någonting.
Det betyder att Klara o jag skall sova ensamma lördag till söndag! Oj oj... Har bara hänt en gång tidigare o det var när vi åkte iväg till Thailand i två veckor. Men men, en natt skall vi väl fixa. ;)

Johan ville ha kräftor idag. Konstigt nog så nej, jag kan gärna äta dom men jag orkar inte sitta på en o samma stol så länge, inte ens i bilen för att åka o köpa dom.
Dessutom så har jag en tid o passa imorgonbitti till jobbet, inte för att jag skall dricka något men ändå, jag kan inte koppla av då.

Har en dam som inte gillar att sova middag längre, men det hade jag gillat! Det slutar oftast efter många om o men med att hon somnar ändå, fast då inte föräns klockan é ca 16.00, på tol för sent, för då blir det ett jäkla meck med att väcka henne vid 17.00.
 
Nepp, time to go. I´m waiting company.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0