SLÄKTFEST-LISEBERG

Var på släktfest igår!
Jätteskoj var det, så roligt att se alla gamla ansikten som man inte träffar så ofta.
EN mycket glad nyhet var att även en till liten bebis skall komma, Tina som é jämngammal med mig, o Johan skall ha i (April). Ännu inte säkert när. GRATTIS GRATTIS!
Maaaassa mer barn har det blivit också sedan vi hade träff för fyra år sedan. Nu var inte Thea ensam längre utan hon hade nu även Collin, Leon, Selma, Doris, Klara, Anton, William o lillebror Joel. Nio små barn, tänk att förut så var man själv en utav dom små som sprang runt där o skojade. O nästa år é dom två till...

Johan har gjort en väldigt udda sak idag.
En av grannarna kom igår, lite smått förvirrad.
"Min häst bara stod där o dog. Kan du hjälpa mig att begrava den?"
Johan blev lite lätt chockad o okänslig som han é ;) så säger han, "Nu!?"
Han hade ju mest tanken på att det var lördagkväll i huvet.
Jaja, gjort é det iaf. Hemskt tråkigt för den andra hästen nu, helt ensam, stackars.

Idag é det dags för Liseberg, äta lite gott, dra några sakta steg, spela lite o åka lite Farfars Bilar. Mysdag!!!
Dock väldigt korta o sakta steg för min del, gjorde mitt igår o det får jag sona för idag.

LISEBERG here we come!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas ni hade en fin dag på Liseberg!

2010-09-06 @ 13:25:05
Postat av: Jempajenny

Hej här också!



Kul att du kikade in hos oss. Vilken söt liten tjej du har! Och roligt att vi ska få syskon i januari båda två.



Bor du i Mark också eller?



2010-09-06 @ 19:54:51
URL: http://jempajenny.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0