ÖPPNA FÖRSKOLAN-KASKAD

Japp japp!
Idag var det premiär för oss på Öppna Förskolan för den här terminen!
Oooo, gissa om någon hade saknat att åka dit varje torsdag! ;)
Roligt o trevligt var det. Alla uppmärksammade magen o jag noterade att jag var faktiskt den enda som hade en sådan nu tror jag allt. Men snart kommer det nog någon smygande säkerligen.
Nästa torsdag é det vi som ordnar fikat, så då har vi det avklarat. Bara till att njuta resten av torsdagarna.

Igår var det Kaskad som sagt, vi var där 45 minuter innan så att Klara kunde leka av sig lite av sin enorma energi som hon har när vi badar.
Jag la henne i strömmen med armringarna på som sagt. Men vad hjälpte det, hon var lika allert på att sparka mig i magen som vanligt.
Matildas mamma sa-"släpper du henne nu så skulle ju hon kunna simma till andra sidan helt själv!" Nja,  men halva poolen iaf, det får räcka.
Hon somnade inte ens i bilen på vägen hem (kors i taket)!

April-2010

Förut var det två stycken som ringde på vagnen o en som mejla (ring för hells bells, lite enklare).
Hmmm, jag står verkligen i valet o kvalet där. Sälja-behålla-sälja-behålla...

Ullared på måndag förresten, nästan längtar, kan man det?

Mmmm, sugen på en rostad macka med makrillfilé i tomatsås på, ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0