FLODHÄST

"OKEJ OKEJ!"
Galet!

Kom precis hem för en stund sedan, kört Svärfar/Farfar till Kungsbacka så att han kunde hämta upp sin bil. Sen hem direkt.
Klara sitter fortfarande kvar i bilen, sover som bare den. (Emil i Lönneberga)
Bra det för sen é det dags för simskolan o då ligger "hårdträning" på schemat, det é ju faktiskt inte babysim längre för stora tjejen. Skall bara få ur det ur mitt huvud. Även Pappa Johan skall med idag också som jag sagt, skall bli jätte skoj. Han hinner ju aldrig i vanliga fall men nu krånglade det på jobbet så han följde gladeligen med för att vara med oss.
Även Mormor vill hemskt gärna följa med. Hon har vart med förr men nu när det skett sådana förändringar så skall hon ta o sluta lite tidigare en dag för att hinna ända hit o spana in sitt barnbarn i vattnet på nytt.
Dags för simfötter idag btw, hur nu det skall gå, spännande! ;)
Det bästa med att Johan följer med idag för min del é väl att jag kan bara flyta runt där, flodhäst som jag é! :)

Off to the car för att plocka ut lillfis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0