HAHA, DEN É MIN!

Snart é den min (Klaras)! På måndag é den här o jag kan säga att jag banne mej inte gav några 1000kr för den inte,, jippiiiiie! ;) Så glad! Den gör sig vackert!

Igår var Tant Sofie här med sitt fantastiska nytillskott Alexander, så fin o Klara gillade honom sååå mycket. Det enda hon tjatade om resten av dagen sen var "bebi Alexander".
Tog massa vackra bilder som jag skall visa i sinom tid.

Idag blev en tidig morgon, det blir så när man somnar tidigt, vilket var direkt efter att alla sjungit sina låtar i Idol. Johan gav sig iväg vid nio för att skriva kontrakt med en kund o vi begav oss iväg till Willys för att inhandla dom sista ingredienserna till tårtorna, plus att jag ville ha ännu mera julmust därav Willys.

Kalas för Klara imorgon. ;)

Snart kommer Mor o Farbror Gunnar hit. Det ser vi fram emot.
Hoppas hoppas att vi blir av med soffan, fåtöljen o bordet, har nämnligen föreslagit det för Gunnar så jag hoppas att han gillar det.

Off to soffan o vila lite innan dom kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0