PIERCING - IKEA

Nu var det gjort!
Johan gjorde det för jag tyckte det kändes liiite lessamt eller vad man nu skall säga.
Vi tog bort min piercing, min enda piercing också, i tungan. Inte kan man ha sådan nu när man skall bli tvåbarnsmamma. Nepp, så den fick åka ut.
Känns som ett stort tomrum.
9 år satt den där den var men nu ligger den i badrumsskåpet.

Lika bra.
Jag é ändå på gång med nåt i halsen o den lilla förkylningen sitter där den är.
Sicken natt jag haft, låg o sov till o från i badrummet, känns inge bra o va dålig med en stooor mage i vägen, det vill jag lova.

Hade en jätte bra dag med mamma/mormor IKEA igår, dock så hade jag väldigt ont i höger ben/höft, vet inte vad jag lyckades med när vi satt i bilen på vägen dit, lillskrutt kom väl åt en ond nerv eller liknande.
Jag inhandlade kudde, täcke, mjukisdjur till bebis. O till mig själv blev det en byrå till sovrummet, likadan som den som Klara har fast vår é bredare. Även insatser för att ha i byrån för att lägga sockar bla i dessa.

Dock så skall ju självklart dessa hemska strumpor bort på mjukisdjuret, liknar ju jag vet inte vad! ;) Hihi...
Nöjd var jag efter den turen.
Johan mindre nöjd, det blir ju han som skall sätta ihop byrån så. :)

Ut i soffan, titta på Bumbibjörnarna med Klara!


Kommentarer
Postat av: Ida

Karlar är för tokiga ibland, P är likadan, han tror att Milton klarar mer än han gör men när vi väl ska iväg någonstans o jag insisterar på att INTE ta med vagnen för Milton är ju så stor så tycker allt P tvärtom...Hur har du de med magen?

2010-11-02 @ 10:47:19
URL: http://fruskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0