MOT KASKAD

Snart dags att dra oss. Simskola idag för Klaris. Hon kommer nog va pigg som en mört. Precis sovit 1½timma o sen ätit en massa mat på det, sen kan jag intyga att jag é säker på att det inte kommer komma någon liten skit ur henne i badet! hihi!

Verkligen så trött jag blivit bara sista veckan, någon hormon som tillkommit eller något som försvunnit i kroppen, men men, så é det för dom flesta gravida tjockisar.
Klara tycker konstigt nog att vi skall gå upp strax efter pappa denna vecka, vilket gjort mig bara ännu mer tröttare med tanke på att Johan varje dag går upp 04.45! Har hon annars vaknat vid den tiden så brukar hon alltid somna om igen när han åker men icke denna vecka, nepp...
Så jag é inte så morgonpigg o glad på morran längre. Ucsh!

Tagit upp det här med syskonvagn igen, har inte introducerat vagnen för Johan än o jag har ju inte ens sett den i verkligheten så vi får väl dra iväg nu i helgen o kika lite. Har spanat lite på Carena Double Swing. Billig var den iaf så han klagar nog inte föööör mycket. (JOhan tycker Klara kan gå, vilket hon absolut inte kan, ibland, spec inte i affärer för då har hon sex armar o åtta ben, vad vet han.) Söndag sådana fall hade passat eftersom Johan jobbar lördag.

Tänk att vi skall få en sådan liten skit igen, oförståenligt!
(Hoppas bara den blir lika snäll som dockan på bilden var när hon kom hem till oss!)

Jaja, hej hopp!
Till plurret!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du vill med ha syskonvagn förstår jag, jag med, tror inte Milton kommer orka med att bara stå på en ståbräda bakom vagnen. Är lite inne på en Babytravel med Carenan kanske är snäppet billigare?

2010-10-28 @ 13:42:44
URL: http://fruskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0