KALAJS-KYLA

LÖRDAG!
Idag skall vi på kalajs! 30-års kalajs till o med,, även resten av gossarna har ju nu börjat närma sig 30, inte bara Johan som é gammal o sleten längre. *Skämt åsido*
Robin bli 30 så vid tre-slaget så beger vi oss ut till Tjuvkil. Ser vi fram emot!
Köpte massa fint igår från oss, Jocke o Maria, o Tommy.
Vem som gillar det mest märker vi, kan hända att det faller Jenny mer i smalen än Robin.

Skall snart hoppa in i duschen tänkte jag, så man vaknar till liv, på riktigt.
Älskar detta väder, gå upp ur sängen o verkligen inte ha en aning om vad som väntar utanför fönstret. Idag var det många minusgrader men vem märker det, vårt hus é sååå bra att överallt é det varmt o gott. Golvvärme I Love!

Igår var vi hemma på middag hos mamma. Fick en liten tjuvstart av julmaten, o gissa om jag blev glad, jag som längtar till jul!

Dags att sätta fart, måste ju hinna med att handla, o bege sig ner till Hagalund o titta på bröderna som har fått för sig att tvätta bilarna i denna kyla, min bil dessutom-det gillar vi!

Ha en trevlig helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0