MVC

Japp, Mvc idag, för femte gången under denna graviditet. Huvet ner, huvet ner! *HOPPAS HOPPAS*
Även Johan skall nog med idag faktiskt, jobben kom ihop sig lite så han står still så det é lika bra o åka hem o greja på hemmaplan, det betyder att han blir medtvingad! Hmmm, det hade han inte räknat med för han hade glömt av att jag skulle dit idag. ;)
Skall även försöka komma ihåg att kolla efter en neutral babymössa för hundraelfte gången.

Har redan städat köket o vikt ihop en tvätt så vad skall jag mer göra idag...
Sitter o dividerar med mig själv om Klara o Jag skall ta vårt pick o pack o bege oss till Sisjön, Barnens Hus o inhandla sista julklappen. Fanns endast där o likabra det för vi har samlat ihop en slant i den butiken så varan blir nästan gratis.
Dock så é det ju det där, åka iväg med en vild 2-åring o när man själv har foglossning. Men men, man vet inte, det kan ju faktiskt gå bra.

Igår var det Lerum som gällde, mys hemma hos Kamilla, sen vidare för en titt inne på jobbet. Trevligt.

Nepp nu drar vi!
Ut i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0