GOD MORGON!

GOd morgon god morgon!!!
Gårdagen blev nästan som den var planerad,, dock så bar det inte av till kära Maria, det bidde lite tight. Men men, vi ses ju imorgon hemma hos svärmor.
Det gick bra för Johan o Robban med badrummen, endast Johans arbetsducsh kvar o den skall dom ta idag.
Klara o Jag skall till Floda, till Mor/Mormor, kanske att vi beger oss iväg till Alingsås, antar att även dom likaså alla andra har någon sorts av julmarknad eller liknande idag, i vilket fall som helst så é det mysigt att bara gå där.
Blir dock inga kryckor för jag har inga dubbar på mina så det blir nog inte så länge. ;/
Kanske även sover där idag, det var planen eftersom att Johan o Robban igentligen skulle gjort allt med badrummen lördag/söndag men det blev ju igår ist så dom blir ju färdiga idag.
Sover jag där så blir det BADA badkar! Because I´m worth it!

Åt vörtbröd, julskinka o senap till frukost, nam nam.. Självklart té till det-vanilj..

Första advent imorgon, jisses så snabbt tiden går.

Trevlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0