FREDAG

Morrn morrn..
Fredag, ännu en lugn fredag med mys.....
Tror detta é en av mina piggare dagar än så länge. Mycket kan fortfarande hända.

För 30 minuter sedan kom Robban hit, fixar-Robban.
Han skall mjukfoga vårt stora badrum, sedan skall dom (Johan också) sätta upp ALLA tre ducshväggarna i ducharna! Äntligen..
Stora badrummet har endast en ducshvägg, lilla badrummet skall ha två stycken som man viker in. Jag som har vart o shoppat, helt själv faktiskt :) Tredje ducshen, Johans arbetsdusch i tvättstugan den, köpte han faktiskt själv när vi byggde huset men den har inte använts än, men finally!
Så medans dom gör allt detta så skall jag bege mig en liten sväng till Bollebygd för att kolla in om dom har något intressant på Tummeliten, o även en snabbis in på Blomsterhuset. Bäst o kika beroende på om man skall ta o svänga förbi där på söndag när Bollebygd har sin julmarknad med en massa trevliga erbjudanden, ingen idé o knö sig dit i onödan då.
Kanske kan hitta nåt fint till bebi i magen.
Efter den vändan så skall vi åka till Maria o umgåsa med henne, hon ville ha lite sällskap idag när hon skulle ut på äventyr.
Sen hem o iväg igen för att storhandla, Johan tyckte det kunde vara smart idag av alla dagar, tänkte nog inte på att resten av befolkningen också brukar vara o handla på fredagar, jaja, gjort blir det iaf.

Lön igår förresten, yeeej! :)
Nepp, kanske skulle ta o röja lite, lite lite iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0