FARS DAG!!!

Idag é det Fars dag! Johans dag!
Han bidde jätte glad vid frukostbordet när han öppnade paketet från Klaris.
En turkosfärgad t-shirt med meningen "MIN PAPPA È BÄST", i Klaras storlek alltså. Även hon själv gillar den jätte mycket o går runt o stoltserar med den nu.
(Bild kommer.)
Även en tomte fick han som Klara valde ut igår när vi var på Kungsmässan en snabb sväng med Mormor.

Klockan ett skall vi ner till Farfar o ExtraFarmor Anne för att inta lite tårta, mums mums... :)

Som sagt, Mormor kom igår.
Hon tog en snabb kaffe här innan vi for iväg till Lindome för att besöka Cattis i hennes nya lya. Fin fint! Stora ytor o markplan, ljus o fin lägenhet. Den gillade vi!
Eftersom att William var på sin kusins 1-års kalas med pappa Markus så åkte Cattis med oss till Kungsmässan så att vi kunde träffa dom där när dom var klara.
Kapp-Ahl o Leksakslandet, det var det enda. Dock så blev det bara en enda liten sak o lite underkläder till Klaras adventskalender.
Glömde köpa bebismössa till lill*n, igen! :/
Sen sa vi adjö allihop o Klara, Mormor o jag begav oss till Ica Maxi för att inhandla middagen som Johan skulle fixa ihop. handlade både maten o ALLT till kalendern, gött. Dock inte lika gött när jag kom hem o insåg att alla dessa saker också skulle slås in o knytas på kalendern! Fick en massa hjälp av mamma dock eftersom att Johan inte ville ha någon hjälp i köket.
Fint blev det o sådana goa minnen jag själv har från denna kalandern, fick den som bebis av min gudmor Lisbeth, den é jätte fin, Klara kommer ha lika roligt av den som jag själv hade.

Btw, maten blev sååå himla god!
Smördegsinbakad fläskfile med gorgonzola, (jag fick brieost) klyftpotatis, champinjonsås med rödvin o sallad till det. Den gör han gärna fler gånger.


Nepp, skall spana runt efter en liten mössa nu, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Gravid!

Sv: Ja.. får prata med BM imorgon. Ska nog låna ett bälte av en vän nu i alla fall och hoppas på att det käna hjälpa lite. :)

2010-11-14 @ 11:03:48
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0