WEIRD

"Jag fattar inte hur vissa människor tänker ibland." ?
Idag så kände jag en sådan ilska när jag satt i bilen. Har ännu inte riktigt gått över än, om den nu någonsin kommer göra det vill säga. Doubt it...
Jag funderade på det under dagen o när jag för några timmar sedan kom hem så tog jag upp det med Johan. Visste inte riktigt vilken respons jag skulle få men även han hade också en del att tycka till om saken.

Konstigt att det görs sådan skillnad, vi/dom é väl ändå lika värda.
Det handlar inte om att ge o ta utan om själva saken om att vilja.


Jobbar heeeela dagen imorgon.
Längesen nu, längtar nästan. ;)

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller också i apoteket tävligen så välkommen in för fler chanser att vinna ;)



http://lindamadelen.blogg.se/2010/march/i-samarbete-med-apoteket.html

2010-03-31 @ 09:47:44
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0