SKÖNA HELG

Vridit klockan idag...

Precis kommit in, vart ute på promenad alla tre o sen tog jag tag i o planterade lite krukor. Eller ne, jag planterade blommor i krukorna vi fått av mor min. Blir krukor för hela slanten denna sommar, "stenmattan" blir sådär.
Vart på Blomster Jätten hela fyra gånger nu sedan dom öppnande,köpt på mig en hel del, det stället é helt i min smak, jajamen.
 Insåg dock efter att jag gjort färdigt två krukor att det saknades jord till resten, får åka o köpas imorgon. Ville ju bli klar idag eftersom att regn väntas igen, typiskt.

Var lite lätt trött när vi vaknade imorse, hade ju finbesök här igår av Familjen Ericsson/Jespersen som vi bjöd på finmiddag med tillbehör! Dock så smet Carro in i matlagningen vilket gjorde att Eric o Jag tog hand om barnen, vilket inte gjorde mig nåt alls! ;)
Skojigt var det! :)
Glömde släcka förresten, illa.

Gårdagen var så jäkla bra, lugnt o skönt, ingen stress.
Loppis på morgonen, därifrån gick jag med ett stort léende. Köpte två saker, vilket blev 125:- Toppenköp!
Me & I plagg till mig själv, göra fin. Caroline har haft en chockrosa likadan vilken jag har bara älskat, har själv suktat efter den gråa ett tag o vad hängde inte där framför ögonen på mig, den var som ämnad för mig! MIN MIn min! 
Kanske inte ser mycket ut på bilden men den é sååå snygg på!
Klara fick sig en pall till toaletten så hon lättare kan gå upp o tvätta händerna själv! ;)
Toppen bra köp!

Tacos snart, goooott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0