LÄTTNAD!


Fick mina provsvar igår, finally!
O jag é frisk, inte 100% frisk, men ingen cancer iaf.
Vilket kommer betyda att jag skall gå på dessa årliga kontroller o köra in en jätte nål i mina snygga tuttar varje gång, haha! Vilket gör gräsligt ont!
Men det é det värt.

Tack kära familj o vänner för att ni stöttat o tänkt på mig/oss!
Vad vore man utan er! ;)



Har spenderat dagen med Caroline o Doris.
Vid halv tre åkte Klaris o jag till Kaskad för Klaras simskola som vi som vanligt gör på onsdagar. Idag var det nya grupper så det blev nya kontakter att lära känna. Roligt var det iaf o jätte duktig é hon!
Nu sitter vi o inväntar Pappa som har vart med Farbror Joakim i Kinna o köpt bil, Joakim alltså!
Att han inte tog en combi redan nu så é ju snart hela paketet förberett!

Mat nu, vrålhungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0