GOD MORGON GOD MORGON!

God morgon alla underbara!

Idag skiner inte solen, vad é detta?! Den har ju vart framme varje dag nu sista tiden, det har gjort att man vrje dag har vaknat upp med ett stort léende.
Men men, jag känner att denna dag kan bli lika bra ändå.

Vad gjorde jag igår, dagen försvann fort som attan.
Vaknade tidigt, duchade, åt frukost. Drog fram min dammsugarslang! :) -I love my dammsugarslang! Drog över hela huset, vilket var tio gånger lättare att göra när man bodde i den skruttna lägenheten! Tvättade golven, som tur var så slockande Klara lagom tills det så jag slapp ha henne i tvätthinken hela tiden, det godaste vattnet som finns typ. Plocka bort allt från alla fönster o torkade sen rent. O lagom tills jag var klar med allt det så knackade det på dörren, Carro o kidzen kom på besök. Dom hade vart på öppna Förskolan innan men jag var inte så sugen så det blev städning istället.
Vi gjorde iordning lunch vilket intogs i godan ro-NOT. Var ute hos hästarna o klappa lite, inte jag dock, gillar inte hästar...
När dom sen åkte hem vid fem var det bara att ta fram dammsugarn igen, smuligt!!!
Som sagt, dagen flög iväg o nu har vi ännu en dag som kommer försvinna snabbt..
Skall snart till banken, Joakims teleskop har kommit så jag skall sätta in pengarna som han haft här.
Sen blir det lite tid i Bollebygd innan det blir dags att bege sig till Kaskad för bad!

Tänk, man sitter redan o tittar på hur många dagar det é kvar tills man får pengar.
 Gahhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0