FRITT FRAM! =)

Så, nu é det fritt fram igen!

 Pratade med Sofie igårkväll o då sa hon att dom flesta har hon berättat för nu så jag behövde inte hemliggöra vad som stod på bloggen längre, om bullen i ugnen alltså! :)
Tänk att min Sofie skall bli mamma!


Tänk att Daniel skall bli pappa, han vågade ju inte ens hålla Klara när hon var bebis! =)
Fantastiska föräldrar blir dom iaf, garanterat!

Helgen gick fort, hela lördagen var det jobb så den försvann ju, igår var vi på Frölunda Torg, var inte så imponerad faktiskt, lika tråkigt som tidigare, bara större. Köpte present till Johans gudson Sebastian som fyllde 3 igår. Sen bar det av vidare dit för lite kalais, mat o tårta!

 Sen bingen o nu é det ny vecka igen!
Snabbt går det.
Jag jobbar 15 till 21.15 idag, skall till mammas jobb innan, lämna av Klara o sen vidare till mitt egna jobb.
Så måndagen försvinner fort, sen é jag ledig tisdag, onsdag, torsdag också jobbar jag fredag, lördag, söndag, måndag igen. Flyter på bra, "här saknas inga pengar" ;)

Om en månad é det Baby & Barn-mässan, ser vi fram emot!, speciellt med Sofie..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ja, nu é den öppen för allmänheten igen, bloggen alltså.
Stay away.
-Gott att det inte é en enda högtid förän i höst nu! Julafton avklarad, Joakims 30-års fest avklarad.


Älskar denna SOL!


Kommentarer
Postat av: Liza

Det gillar vi!

2010-03-08 @ 11:46:57
Postat av: Tant Sofie =)

Ja nu e de fritt fram Emma! =) som detta måste legat och tryckt som en tickande bomb. Vad fint du skrivi om oss blir alldeles lycklig i kroppen av den glädje som nu ska komma skall..=) kram på den bästa!!

2010-03-09 @ 09:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0