FREDAG

Fredag, fredag, ljuvliga fredag!
Solen lika med våren-det gillar vi!

Vaknade innan Klara iddag, snabbade mig in i duschen, åååå härligt!
Rakade allt som gick, NÄSTAN! ;)
Så man kan känna sig liiiite extra fräääsig till denna helg...

Har dammsugat hela huset, tvättat golven, o senare när solen började visa sig så klädde vi på oss för att gå ut o dammsuga bilen, låt mig säga att det var verkligen ett MÅSTE! Finfin blev den.. Grumt att man har centraldammsugare för hur lätt blev det inte att med den dra ut o dammsuga bilen, annars hade jag nog dragit mig för att göra det lite till. Har erbjudit mig att ta mammas bil nu snart också när jag insåg hur lätt det gick.
Härlig dotter man har, när vi kom in så var "skitungen" väldigt blöt, trots regnställ på sig o allt, men man blir det när man fyller spannen med vatten från pölarna o sen häller över ansiktet i hopp om att man skall få i sig några droppar i munnen! Gaaaa!
Hon ligger nu o sover i sängen efter många timmar ute i friska luften med spring o ståhej.

Var o hälsade på mamma♥ igår, jag o Klara. Jag gick en liten promenad med Sune o dammsög hela hennes hem, sjuk som bara den fortfarande så hon var glad över att jag erbjöd mig komma o hjälpa henne.
Som "tack" för det så fick vi hem en till STOKKE-stol, lyckos oss! ;)
Dessutom så é den knappt använd, dvs grymt mycket finare än den vi har.
Endast det bästa till vår dotter!


Förresten, gud va gulliga Klara o Doris é med varann, det skall kramas o pussas o klappas o blåsas! Helt underbara é dom!

I´m OUT!- sug på den du! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0