DEN BITER MIG I ÖRONEN...

Precis hemkommen från Öppna Förskolan, eller nej, det tog slut kvart över tolv så jag var hemma för strax 20 minuter sedan!
Ååå så gott Klara ligger o sover i sin säng nu.

Själv så sitter jag här med en kopp té o bara njuter av tystheten.

Lilla Jenny pratade idag som om att hon såg ut sen valross men jag tycker allt hon é nätt som en ballerina. ? Det é konstig vad man kan tycka olika. Vacker som en dag! ;)

Aaa! Vill ha vår NU! Tittar man ut så kan man ju nästan känna våren, men går man ut så känner man vrkligen kylan som biter tag i ens öron!
Ge mig vår nu så jag kan få börja använda min nyinköpta jacka!!!


Väldigt konstigt é att andra människor i min omgivning verkar tänka mer på mina provsvar som väntar än vad jag själv gör. Förnekelse sa någon,, men nej. Jag verkligen tänker inte på det, har så mycket annat o hålla koll på, tex vädret, att vi skall festa, hör o häpna, i APRIL!,, familjen, mat, inköp, min vårjacka!, räkningar, jobb, m.m.
Glömmer av det..

SOLEN-smält bort lite mer snö- FORT!

/// Emma - bizzy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0