CAROLINE & ERIC IKVÄLL

Snart bär det av hem till Caroline & Eric!
Klara é redan där, jag har vart där under dagen. Caroline o jag fick för oss att vi behövde åka till Bollebygd, tog med oss Selma på vägen, hon skulle ändå sluta dagis.
Eric fick ta Klara o Doris.
Konstiga tjejen Selma idag vill jag lova, hon älskade mig, hon hade ritat till mig på dagis o hon höll mig i handen när vi va i Bollebygd!, kors i taket!, jag som brukar vara den hon helst "é utan"!
Jaja, jag é nu bara hemma igen o väntar på att Johan skall bli klar så att vi kan åka tillbaka igen!
Myskväll med en maaaassa gott!

Hoppas banne mej att jag får någon efterrätt innehållande choklad!

Trevlig kväll folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0