16.57

Andreas & Isabell ikväll! Yummie!

Igentligen var det till för att mamma o Thorran skulle vart här nu men mamma é sjuk, stackars!

Igår var Caroline, Selma, Doris, Klara o Jag i Kungsbacka, Kungsmässan.. Strosade runt, lämnade Selma på "dagis", köpte lite saker, tog oss en fika. Snabba ryck!
Vid två var Klara o jag i Hyssna, vi hämtade upp vår kära Jessica o körde vidare till Skene, kikade in på Blomster Jätten, bra butik! Dom glömde ta betalt för mina krukor, lyckos mig! Sen åkte vi vidare till Kinna där vi gick till Skrädderiet o åt lite gott.
Kvällen spenderade vi åter igen tillsammans med Caroline Eric o Doris, Selma var hos Mormor! Shit, vi har verkligen typ 100 middagar att bjuda tillbaka till dom! =)

Dagen har bestått av mycket luft, vart ute mesta delen av dagen, planterat, eldat o letat fram saker under snön bland annat!

Snart dags att bege sig!

Quitting´s out of the question!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0