09.15

God Morgon alla!
Vaknade 07.30 idag, av ljuset från fönstret! Älskar detta väder, våren é på ingång.
Jag säger absolut inte att våren é här för man vet inte, man kan bli besviken, kan ju hända att det kommer ett lass till med snö, skulle ju inte förvåna någon.

Igår var det Ubbhult för hela slanten!
Jag o Klara var där under dagen, o sen var jag ju även hemma o hämtade Johan. Vi bjöds på tacos, kyckligtacos! Det é gott det. Eric försökte supa Johan full men lyckades dock lite dåligt med det. Vi började packa ihop våra grejer för att bege oss hemåt vid halv elva, väl var väl det för Eric somnade i soffan bara några minuter efter halv, inget ovanligt, annars brukar klockan bara vara halv tio för hans del så jag får väl ge honom en eloge för att han var vaken så pass länge!

Jag fick inget efterrätt med choklad!

Klara var precis här,, hon kom med den stora legolådan!
Jag é inget fan av den, lego överallt!

Har lärt mig göra inbakade flätor, jag har aldrig kunnat det förut, har aldrig försökt! Men jag kan ju faktiskt, det var ju inte ens svårt.... Vacker blir jag också! ;)

Johan é nu o tränar, han har satt igång på allvar igen. Han é riktigt duktig, syns på honom gör det ju redan,, Grrrrrr!

Snart iväg o jobba. 12-21.15,, love it!

Imorgon kalas, 3-års kalas...

Trevlig lördag, ut i solen med er!


Kommentarer
Postat av: Rosida

Sv: ja, så är det för mig med. :P

Tycker det är jobbigt att ha lång lugg, hatar att ha håret i ansiktet hela tiden!

2010-03-08 @ 14:45:03
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0