ÄMNE, SOC.

God kväll!

Slutade tidigt idag, redan 16.00! Seg, lama. É verkligen inte van vid att gå till jobbet varje dag.
För så é det, jag har verkligen börjat jobba på riktigt nu, det går liksom inte ihop annars.
Har ju liksom ingen som betalar för mig så därför får vi slita lite extra.
Hoppas bara det blir Linköping för Johan, annars ser det väldigt illa ut med tanke på allt han har byggt upp i 10 års tid nu... *Hoppas hoppas*

Tillomed soc-folket har mer cash än oss vanliga, "hard-working"...
En ständig fråga som många lär fundera på i en evighet...
Vad hör man, dom som lever på soc, gör dom annat än o lever över sina inkomster o klagar över hur lite pengar dom har. Dom fattar inte hur mycket dom faktiskt får, o vem som igentligen betalar för dom. Inte dom själva iaf, dom lyfter inte ens ett finger för att ens tjäna en krona av dom pengarna dom får.
Sedan jag flyttade till Sätila hade jag aldrig vart med om någon som levde på soc, nu träffar jag o ser många i min omgivning som lever på soc, vart ligger felet...?

Trött blir man iaf......

Sluta gnäll o gör något åt saken istället, gör någon stolt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en egotrippad snorunge!!!

2010-01-30 @ 10:01:21
Postat av: Anonym

Det är inte alla som kan göra något åt saken.. Tänkt på det kanske? Tycker inte du ska dra alla över en gräns.. Men det är väl sån du är?? Verkar som det iaf på dina inlägg, dags för dig att växa upp själv kanske? Omogen skrivning kallar jag det här!

2010-01-30 @ 20:51:37
Postat av: Eric

Det finns ett jobb till alla. Sluta lev som en invandrare..

2010-03-05 @ 14:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0