Sjukt roligt hur folk reagerar....


...på saker man skriver här. Alla tror att det handlar om dom etc..etc


Vem har sagt att alla mina inlägg eller kryptiska meddelanden handlar om just personer och inte t.ex mat...!


Så, denna julen, nyåret, trettondagsafton o alla dagarna som har o göra med MAT, o alla dagar där imellan!
Jag älskar MAT, allt kött, all fisk, all dricka o ALLT godis som severas kring dessa dagar!
Det tar aldrig slut, det var först igår som jag faktiskt slängde sista chokladen, kan ni tänka er, JAG slängde choklad! Så that´s it, maten é slut!
Vilket gjorde att jag ställde mig på vågen för att glatt få beskedet om att jag INTE lagt på mig ett enda kilo!!! Jipppppie!, annars brukar dom där två kilona visa sig efter jul!
Hoppas bara att jag é tålmodig nog att hålla dessa kilon till sommaren!
Vilket jag kan, endast en chokladboll om dan ;)

For now, I´m OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0