Mysdag med familjen!

Dagen började inte sååå jätte bra. Jag låg halva natten på toalettgolvet, o jag vill inte ens gå in på vad jag utsattes för där! Usch o bläää!
Gick o la mig i sängen sista gången halv sju i morse..
Vaknade halv nio igen, gick upp o kände mig riktigt kass. Tänkte ringa o sjukanmäla mig inför morgondagen men jag sket i det, behöver pengarna. Åt, duschade o kände mig genast mycket bättre. Vid tolv traskade vi ut på promenad, med kaffe, varm choklad o bullar. Begav oss bort till Anne & Farfar som inte é hemma för dom é på Tenneriffa o värmer sina små bakar. Fick provat på mina nya vinterskor som jag fick av Johan förra veckan, såååå bra!, o snygga med dessutom, bra smak har han.
 Väl där så satte vi oss ner o tog våran fika.
(Johan tog kaffegök!) Klara somnade o vi hade ingen lust att dra henne hem igen men tur var så hittade vi en vagn att låna hem, gott det annars hade det vart jobbigt!
Johan står nu ute o hugger lite ved o snart så skall vi börja göra ordning vår middag, Stek! MUmma!

Klaras första tur på SnowRacer, pulkan é äna tråkig nu..


Vi fikade massa gott, varm choklad o bulle, gott gott!

Känner mig lite si o så nu, kanske tog i för tidigt med saker o ting...
Hoppas bara att jag inte måste stanna hemma imon, vill inte, vill inte, vill INTE!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Såg så mysigt ut med Klara på snowracer när jag körde förbi er! Hade tänkt att ta oss till Flohult idag och grilla korv men det e så grått ute...får se hur det blir!

2010-01-16 @ 09:36:23
Postat av: Emma-jag själv såklart

Nja,, hon höll ju på o somna av den långsamma gång vi hade, fick flytta över henne till vanliga pulkan. Men åka i backen é roligt!

Bara det hade vart lite sol så hade jag gärna tagit mig ut igen!

2010-01-16 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0