MORFAR ARRIVED!

Idag kom Pappa/Morfar hem till oss alla här hemma i Sverige igen!
O det blev vi jätte glada för! ;)
Fruktansvärt brun va han o blivit av med en stor del av sin kagge med, såg riktigt ordentlig ut.
Klara fick ett par jätte fina Foppatofflor, o likaså också William & Melker!
Limegröna var dom, vår favoritfärg ;)
 Vi körde Morfar till Alingsås där vi fikade o gick igenom lite saker, en del att göras nu när han skall göra sig av med lägenheten här hemma.

Sen vidare till Lerum, hämta lönespec, vilket gjorde mig väldigt glad eftersom att jag fick mer än dubbelt så mycket mer i lön än vad jag hade sisådär räknat med! ;)
Lyckos mig! Money makes you happy!

Sen till Kaskad för att simma, Klara alltså!
Riktigt skoj hade vi allihop!

Fullspeckad dag, fullspeckad vecka.
Imorgon é det äntligen Öppna Förskolan igen, som Klara har längtat! Måste ju dit, kan ju inte sitta inne o häcka längre, sen blir det folk med hem hit!

Nu, slänga mig i soffan med min gubbe o skitungen, innan hon däckar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0