Jobb

Då var man tillbaka på jobbet igen.. FUN!
Hela frdag var jag där, 08.00- 18.20,,, money.
Igår, 8.30-15., mer money + att det var 100%!
Ledig idag, befann mig i Alingsås, flyttade nästan alla mina sista lådor, äntligen!
Åkte hem till Mormor, där även kusinen var så Klara fick leka en massa med Leon, hennes nya bästis. Skiljer bara 4 månader på dom.
O åter igen, jobb imorgon. 12-21.15! MOney, money, money!!!
Räkningar, räkningar, räkningar! BORTA!
Om ni bara visste hur mycket det kostar att fortfarande leva på bygglån?! Ni vill inte veta, jag lovar!

Iaf gott att vara tillbaka på jobbet, det blir en hel del jobb framöver.
Man behöver det, jobbet alltså. Skulle man inte ha något jobb att gå till så skulle man bli enstöring, man måste ut i arbetslivet, allt det sociala, annars tappar man nog livsuppfattningen! Kan jag garantera, man kan inte växa annars.

Nu, slänga mig i soffan med godispåsen som Johan har vart o köpt! Han fick sockersug. ;)

TIsdag SKALL julen bort!, that´s it!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Ja, de tycker jag du gör rätt i :P Du vet ju hur man posar för kameran :P

2010-01-11 @ 20:05:53
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0