Husvärdering!


Snacka om storstädning!
Det riktigt glänser hemma hos oss nu.
Mäklaren kommer inom en timme nu o skall värdera huset, hoppas hoppas det blir bra. Känner att jag har faktiskt ingen aning om vad han kommer ge oss för resultat.
Vi har ju aldrig byggt ett hus förut så nepp, no idea!


 Spenderade dagen hemma hos Caroline igår, även Selma & Doris var hemma, såklart!
Passade dom ca 2 timmar medans Carro var på möte, KAOS!
Tre småttingar med viljor é inget o leka med. Ni skulle sett min buttra min med ilskan som låg bakom mitt lilla pannben.. Grrrr!
EN däremot, peace of cake!!!

Middag hos Mamma/Mormor/Svärmor imorgon! Gott gott!

Med allihopa också, barn, barnbarn o barnbarnsbarn med respektive, dvs, Johan, Eric, Tony o Maria! Jätte skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0