Gott Nytt År!


GOTT NYTT ÅR!

Äää, ja, jag kom ju aldrig tillbaka för att skriva vidare häromdan!

Det var en massa annat skoj som kom i vägen.

 

Jobbade dagen igår, slutade 15.30 för då satt Johan i spelbutiken o väntade på mig. Han var en riktig gentleman o körde mig till jobbet igår o hämtade mig senare så att vi kunde handla mat tillsammans.

 

Kvällen blev "lugn"? Vi var bara hemma men ååå så kul vi hade, dock när klockan var ca 23.45 så blev vi skit trötta, både jag o Johan, Klara hade redan somnat men hon vaknade till i min famn o blev helt facinerad av alla raketer! ÅÅ åå ÅååH! Ett roligt infirande va det nya året blev det. Johan gick ut strax efter tolvslaget o sköt av sina raketer o stora bomber! Fin Fint!

Väldigt lyckad kväll!

Hoppas på att 2010 blir lika bra som vårt 2009 va! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0