FARBROR JOAKIM

Kom precis hem. Har vart i Lerum på jobbet o hämtat 2 stycken smörgåstårtor som Farbror Joakim skall ha med sig att bjuda på jobbet imorgon!
Han blir ju faktiskt 30!
En födelsedag som brukar sluta med att man oftast får åldersnoja (har jag hört)!
Vem vet, han kanske redan har fått det, i smyg...

Har idag planerat o fejjat inför lördag då det stora kalaset é!, skall bara tvinga med Jocke till affären på torsdag, han kan ju få bestämma lite själv, resten bestämmer jag, as usual!
För skulle det inte va så så hade det nog blivit grillad korv o en liten brödbit till ;)
Likaså på fredag har vi bokat upp honom, då skall han hacka o röra o leka.. jobba, jobba, jobba!

Blir nog en väldigt bra helg iaf! Detta ser vi fram emot! ;)


Kommentarer
Postat av: Farbror Joakim

hahah ja det e nog tur att du håller i allt där =P

men det där med å hacka å ha mig på fredag.. e det så bra egentligen med tanke på att jag ska dricka en maaaaassa öööööl? hihi =) ne det e la klart att jag ska hjälpa till =) ha det så gott så ses vi imorron tillåmed kanske?

2010-01-20 @ 20:23:41
Postat av: Emma-jag själv

Kanske inte,, hmmm! Jaja, Klara é bångstyrig så du kan få ta henne! Haha, rättvist!

2010-01-20 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0